CS:GO Oynayarak Para Kazanmak 1v1 Siteleri

Bu yazımda sizlere CS:GO oynayarak skin kazanmanın yollarını anlatacağım. Skin kazanınca da doğal olarak para kazanmış oluyorsunuz zaten. CS:GO Oynayarak Para veya Skin kazandıran siteleri tanıtmadan önce bir önsöz yazayım.

Her şeyden önce az-çok bir şeyler kazanmak için yetenekli bir CS:GO Oyuncusu olmanız gerekiyor. Yani rütbeniz silver veya nova ise, çoğu zaman ezileceğinizden dolayı birkaç doları bile kazanmanız zor olacaktır. Ancak bu pes etmeniz gerektiği anlamına gelmez. Her neyse, şimdi 1v1 veya daha fazla kişi ile maç atarak para kazandıran siteleri tanıtmaya başlayayım.

 $  PvPRO

PvPRO Bedava SkinTanıtım: PvPRO, çok fazla seçeneği olan vs sitesidir. 1v1, 2v2, 3v3 ve 5v5 olarak aim haritalarında kapışabilirsiniz. İsterseniz bedava vs odalarına girebilirsiniz. Bu odalar ücretsiz olduğundan dolayı az para ödülü verir. Veyahut paralı olan vs türünü tercih edebilirsiniz, burada kazandığınız para daha fazladır. Ancak bundan da çok tatmin edici bir para kazanmanız zor. Para kazanmak için tavsiyem, her gün düzenlenen turnuvalara kaydolmanızdır. Çok güzel turnuva ödülleri var.

Siteye bizim referans kodumuzu girerek kaydolursanız 100 coin kazanırsınız.

Kullanım: Siteye buradan girerseniz doğrudan kaydolma ekranı açılacaktır. Kullanıcı adınızı, şifrenizi, e-mail adresinizi girin. En önemlisi ise aşağıda bulunan RAF Code bölümüne theaxial yazarsanız 100 coin kazanırsınız. Register diyip oynamaya başlayabilirsiniz.

 

 $  Wombo

Tanıtım: Wombo, bir 1v1 sitesidir. Mantığı yine hemen hemen yukarıda anlattığım Kickback ile aynı. Ancak buranın önemli bir farkı, karşınıza rastgele bir rakip gelmiyor. Kendinize bir 1v1 kapışma odası oluşturuyorsunuz veya birisinin oluşturduğu odaya giriyorsunuz. Girmeden önce yukarıda da gördüğünüz gibi ödülün ne kadar olduğunu, hangi haritada oynanacağını görebiliyorsunuz. Para kazanma şekli yukarıdaki siteyle aynı. 1v1 Attığınız kişi ile ortaya para atıyorsunuz, kazanan kişi hepsini alıyor.

Site size kayıt olduğunuzda 100 WomboCoin hediye ediyor. Deposit yapmadan bu parayı büyütmeyi deneyebilirsiniz. Ayrıca burada CS:GO itemi verilmiyor. Site Parayı Paypal hesabınıza yatırıyor. Site isterseniz Türkçe olabiliyor bu arada.

Kullanım: Wombo sitesine buradan girelim. Böylece direk kayıt ekranı açılmış olacak. Site size bir şey yapmanızı istemeden hemen 100 WomboCoin veriyor. Sonrasında ise yapmanız gereken tek bir işlem kaldı. Hesabınızın ayarlar bölümüne gelin. “My Games” yani oyunlarım diye bir sekme göreceksiniz. Tıklayıp CS:GO’yu seçiyoruz. Ardından Steam hesabımızı bağlıyoruz. Bu kadar! Artık para kazanmaya hazırız. Son olarak profil ayarlarınızdan Paypal e-mailinizi girmeyi unutmayın.

 

 $  ZenGaming

Tanıtım: ZenGaming, 1v1, 2v2 ve 5v5 mücadele ederek skin kazanabileceğiniz bir sitedir. Bu siteyi diğer sitelerden farklı kılan en büyük yanı, maçı kaybetseniz bile hiçbir şey kaybetmemeniz. Yani burada ortaya para falan koymuyorsunuz, maça bedavaya giriyorsunuz, eğer kazanırsanız 5 coin (ben bunu yazarken 5 coin ancak değerler değişebiliyor) elde ediyorsunuz, kaybederseniz hiçbir şey gelmiyor ve gitmiyor. 

Bunun avantajı ve dezavantajları da var elbette. Avantajı, asla hiçbir şey kaybetmemeniz. Dezavantajı, Sürekli sabit bir kazancınızın olması. Yani kazanacağınız para coin’iniz arttıkça artmıyor diğer sitelerdeki gibi.

Bu siteyi, 1v1 de kendinizi geliştirmek için kullanmanızı, daha sonrasında ise üstte tanıttığım sitelerden birini kullanmanızı öneriyorum. Burada para kazanmak çok yetenekli olsanız bile uzun süren bir işlem çünkü.

Site yeni yeni popüler olmaya başlamış bir site ve gittikçe büyüyor. Sitenin pazarındaki eşya stoğu çabuk tükeniyor, hemen yenilemeye çalışıyorlar ama bazen yetişemiyorlar. En kısa sürede bu sorunu da çözeceklerini düşünüyorum.

Kullanım: ZenGaming sitesine buradan giriyoruz. “Enter Now” butonuna tıklıyoruz. Karşımıza yandaki fotoğraftaki gibi bir ekran gelecek. Play competitively in the arena diyin. Aslında önemli bir şey değil zaten sallasanız da olur. Daha sonra önümüze oyunların olduğu bir ekran gelecek. CS:GO’ya tıklıyoruz. Önümüze gelen kayıt seçeneklerini dolduruyoruz. Sonra bizden adımızı, CS:GO rütbemizi ve oyun içi rolümüzü seçmemizi istiyor. Ardından yukarıdaki menüden CS:GO Arena yazısına tıklıyoruz. Sizden Steam hesabınızı ZenGaming hesabınıza bağlamanızı istiyor. Bu işlemi de yaptıktan sonra hazırız. Kolay gelsin 😀

 

CS:GO Oynayarak nasıl para kazanacağımız hakkındaki rehberimizin sonuna gelmiş olduk. Bu yazımda sizlere en güvenilir ve en tanınmış 3 CS:GO para ve skin kazanma sitesini tanıttım. Benim önerim eğer oyunda tecrübeli biri değilseniz ilk önce ZenGaming’te kendinizi geliştirin. Daha sonra tanıttığım ilk siteye geçip çok daha fazla kazanmaya başlayabilirsiniz. Okuduğunuz için teşekkürler. 

 $  Kickback

Tanıtım: Kickback sitesi, 1v1 mücadele edilen, ve mücadele sonucu para veya sitenin puan birimi olan ruby kazanabileceğiniz bir sitedir. Örneğin yukarıdaki fotoğrafta da gördüğünüz gibi, 40 ruby’e bir maça girip kazanırsanız 80 ruby elde etmiş olacaksınız. Bunu aynı şekilde dolar hesabı ile de oynayabilirsiniz. Ancak para yatırmak istemiyorsanız, site size başlangıçta belli bir ruby verir. Onunla bütçenizi büyütebilirsiniz.

Kullanım: Kickback sitesine buradan girerek yukarıdaki Sign Up tuşuna basıp kayıt oluyoruz. Daha sonra ise 1v1 maçlara katılabilmek için ruby’e yani yakut’a ihtiyacımız var. Bedava ruby kazanmak için soldaki resimde de gördüğümüz gibi site bizden bazı görevleri yerine getirmemizi istiyor. E-Mail onaylamak, site ile Steam hesabınızı bağlamak gibi görevleri yerine getirdikçe ruby kazanıyorsunuz.

Görevleri yaptıktan sonra Ruby’miz olduğuna göre, 1v1 maç atıp ruby kazanmaya, ve daha sonrasında ise skin ve para kazanmaya hazırız. Batmamak için küçük küçük oynayın, az kazanın öz kazanın. Ruby’niz arttıkça daha yüksek yerlerde oynamaya başlarsınız zaten.

 

  • Başka yollardan item kazanmak istiyorsanız, Bet Siteleri isimli yazımıza bakmadan geçmeyin!
  • Ramazan Ramazan

    selam arkadaşlar vereceğim site yeni açılmıştır daha 35 günlük bir site ve para kazandırıyor isterseniz bir göz gezdirin bakım derim http://keciler.net/?i=2805

  • abitesekurmektubu

    sonunda dragon lorem oldu tutugunuzs altın olsun

  • Deadly PvP_HD

    YARDIM EDERMİSİNİZ Zengamingde steam ile girdiğimde 404 not found hatası veriyor!

  • Deadly PvP_HD

    kardeşim yardım edermisin takas sorunun yaşıyorum o sitede

  • Oğuzhan Yalçın

    gerçekten karambiti aldınmı sallamıyon deyilmi kaç win aldın ve karambit lorun oldu ?

  • sa

    abi bu siteyi keşfettim ya şuanda karambit lore var bende allah razı olsun

  • Emre Uzun

    https://www.pvpro.com/pvpro/home deposit istemiyen güzel bir site refferal code: dnsdns 100 coins veriyor direkt skin alabilirsiniz

  • Teşekkürler 🙂

  • uğur egemen ates

    yararlı konu +rep